widgets

Monday, April 14, 2014

:: LADYRED PATCHFLOWERS ::








Assalamualaikum, salam ukhwah.. kerana kesungguhan kepada seni saya inovasikan sulaman manik saya kepada sesuatu yang baru iaitu gabungan handmade flowers bersama sulaman manik.  Banyak paten design bunga yang telah saya hasilkan sendiri dan ianya telah diterima pakai oleh penggemar2 fesyen sulaman dan manik yang terdiri dikalangan teman2 rapat dan regular customer.  Kepada penggemar 'PatchFlowers' di luar sana yang berminat tetapi malas untuk membuatnya sendiri anda boleh menempah terus kepada saya disini atau boleh jelajah singgah ke album2 yang terdapat dalam Facebook saya, banyak contoh design patchflower bersama lace atau tanpa lace anda boleh lihat disana ianya mampu dijadikan rujukan dan cetusan ilham kepada anda.  In Shaa Allah, ada sesuatu yang baru akan saya ketengahkan pada masa akan datang mungkin inovasi daripada hasil yang sedia.

~ Salam Kesenian, LadyRed ~

No comments:

Post a Comment